Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX

Vezi varianta web
PlayAntena 3 LIVE

Ploaia conține bacterii și viruși. Miliarde cad pe suprafaţa planetei în fiecare moment

S.T. | 11 Ian 2019   •   12:21
poza
Foto: pixabay.com

Miliarde de viruşi se deplasează în jurul planetei prin intermediul curenţilor de aer şi ajung pe suprafaţa pământului odată cu ploaia.

Oamenii de ştiinţă au descoperit că, într-o singură zi, un metru pătrat de pământ poate fi inundat cu sute de milioane de viruşi şi zeci de milioane de bacterii.

După ce au analizat traseul microbilor în curenţii de aer, cercetătorii au descoperit că viruşii sunt de 461 de ori mai numeroşi decât bacteriile.

Viruşii se ataşează de particule mai uşoare şi astfel pot rezista mai mult timp şi pot străbate distanţe mai lungi.

Cercetătorii vor să studieze ce tip de viruşi vin cu curenţii de aer şi capacitatea lor de a infecta gazdele.

DEMISIE importanta in PSD! Ponta i-a mai dat o LOVITURA lui Dancila!
Ce NOTE au luat profesorii la TITULARIZARE! Anuntul EDU.RO despre REZULTATE Probleme pentru Sorina si familia adoptiva! Au fost BLOCATI pe aeroport! Ce au facut autoritatile! Nicolae Ceausescu l-a UMPLUT de bani pe acest actor! Motivul ABSURD pentru care fostul presedinte era OBSEDAT de serialul Dallas