Antena 3 CNN Life Știinţă  „În acest secol vom descoperi viața în afara Pământului”

„În acest secol vom descoperi viața în afara Pământului”

12 Ian 2019   •   11:45

Oamenii se cred de multe ori singuri în Univers, dar conform experților, nu este cazul.

Jill Tarter, care se află la conducerea centrului de căutare extraterestră (SETI) fondat de NASA, ne anunță că în curând vom găsi viață extraterestră in Univers. Experta declară ”In acest secol vom găsi viață în afara Pământului”.

Într-un semniar ținut anul trecut la Florida Tech University, aceasta a comparat cunoașterea noastră despre spațiul extraterestru cu luatul unui pahar de apă din ocean: nesimnificativ. Tarter a explicat: „Steaua noastră, Soarele, este doar una din 400 miliarde de alte stele și galaxia noastră este doar una din cele aproximativ 200 de miliarde de alte galaxii din universul observabil. Lucrăm cu adevărat la o întrebare pusă încă din lumea antică și procesul este unul plin de satisfacții. Am putea, în secolul XXI, să răspundem la întrebarea dacă există viață dincolo de Pămant. Și am pus această întrebare de foarte mult timp”.

Expertă se simte încrezătoare că viața extraterestră va fi curând descoperită, iar munca ei de o viață o pune în topul TIME 100 cei mai influenți oameni din lume.

Sursa: The Independent