Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX

Vezi varianta web
PlayAntena 3 LIVE

Cercetătorii de la Babeș-Bolyai au descoperit o nouă specie de crocodil în Bazinul Hațeg

15 Apr 2019   •   16:42
poza

Cercetătorii de la Babeș-Bolyai au descoperit o nouă specie de crocodil, în Bazinul Hațeg. „Specia descoperită aparține unei linii evolutive considerate dispărută la limita Jurasic/Cretacic”, au declarat paleontologii Vlad Codrea și Marton Venczel, de la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca. Cei doi au publicat într-o revistă de specialitate descoperirea craniului de “crocodilifom pitic”, în localitatea Pui.

“Craniul noului gen și noii specii pentru știință Aprosuchus ghirai (Eusuchia, Family Atoposauridae) este excepțional și tridimensional conservat. Mandibula s-a păstrat în conexiune cu craniul, iar șirurile dentare sunt aproape complete”, afirmă cercetătorii clujeni, potrivit edupedu.ro.

Detalii, pe edupedu.ro