Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! AcceptX
×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Vezi varianta web
PlayAntena 3 LIVE

Amazon intenţionează să-şi închidă unul dintre cele mai mari magazine online

18 Apr 2019   •   12:01
poza

Amazon, cel mai mare retailer online, intenţionează să-şi închidă magazinul său online din China, care permite cumpărătorilor să facă achiziţii de la vânzătorii locali, transmite BBC. 

Închiderea vine pe fondul planurilor gigantului american de a-şi reduce operaţiunile pe piaţa chineză, din cauza concurenţei din partea rivalilor locali, Alibaba şi JD.com. 

Din iulie, centrul de desfacere local al Amazon va fi închis dar cumpărătorii din China vor putea comanda bunuri de la depozitul global al Amazon. Compania va continua de asemenea să opereze serviciile de cloud din China. 

Un purtător de cuvânt al companiei americane a afirmat: "colaborăm îndeaproape cu vânzătorii noştri pentru a asigura o tranziţie lină şi pentru a livra în continuare clienţilor cea mai bună experienţă posibilă".

Consumatorii care vor accesa după 18 iulie portalul Amazon din China, Amazon.cn, vor vedea o selecţie de bunuri de la depozitul său global. 

În 2004, Amazon a plătit 75 de milioane de dolari pentru achiziţionarea Joyo.com, un retailer chinez de cărţi, muzică şi video. Din 2007 compania se numeşte Amazon.cn dar nu a reuşit să-i depăşească pe rivalii locali Alibaba şi JD.com. 

Reducerea activităţii din China, a doua economie mondială, vine pe fondul majorării la 5,5 miliarde de dolari a investiţiilor Amazon în India, unde concurează cu rivalul local Flipkart. 

Amazon, înfiinţată în urmă cu 25 de ani, a devenit pentru prima dată cea mai valoroasă companie listată la bursă din lume. La finalul şedinţei din 7 ianuarie a Bursei de la New York, acţiunile Amazon au urcat cu 3,4%, astfel încât capitalizarea bursieră a companiei a ajuns la 797 de miliarde de dolari, depăşind Microsoft, a cărei capitalizare bursieră s-a situat la 789 miliarde de dolari.

Sursă: Agerpres
O noua NUNTA in showbiz! Nimeni nu se ASTEPTA! Lumea ii stia despartiti si acum...
Curs VALUTAR, 24 mai! Ce SURPRIZA! Nimeni nu se astepta la asta! Ce s-a intamplat, chiar inainte de weekend Legatura dintre Ceausescu si accidentul de la Cernobil! ULUITOR! Ce a ASCUNS zeci de ani Anunț de ULTIMA ORA pentru clientii RCS RDS! Toti sunt afectați de decizie
Home Actualitate Politică Externe Economic Sport Life Timp liber High Tech Bizar Show Opinii