Antena 3 CNN Actualitate Locul din România în care vor fi construite două drumuri spectaculoase | Zona atrage tot mai mulți turiști străini

Locul din România în care vor fi construite două drumuri spectaculoase | Zona atrage tot mai mulți turiști străini

Două drumuri montane superbe vor fi construite în România. Lucrările vor costa peste 80 de milioane de lei și se vor întinde pe o perioadă de opt luni.

Locul din România în care vor fi construite două drumuri spectaculoase | Zona atrage tot mai mulți turiști străini
Sursa foto: Antena 3 CNN
de Georgiana Adam    |    14 Mar 2024   •   22:00

În perioada următoare, două șosele spectaculoase vor fi construite în România, într-o zona montană superbă, care atrage din ce în ce mai mulți turiști.

Locul în care vor fi construite drumurile montane

În perioada următoare, drumurile de munte din zona Hunedoara, care încep din orașul Uricani, vor fi supuse lucrărilor de modernizare.  Acestea se întind până la limita dintre județele Hunedoara și Gorj, trecând prin Valea Jiului de Vest, aproape de Retezatul Mic, pe Drumul Național 66A.

Traseul include localitățile Petroșani, Aninoasa, Vulcan, Lupeni și Uricani. De aici, se merge prin Valea de Brazi și Câmpul lui Neag, pe o porțiune de aproximativ 20 de kilometri. Apoi, se ajunge în zona turistică Câmpușel, la granița dintre județele Hunedoara și Gorj.

Cei care vizitează această zonă pot explora Parcul Național Domogled Valea Cernei, pe un drum forestier, și apoi pot merge către Băile Herculane și Orșova. 

În prezent, lucrările pe DN 66, în Uricani, dar și pe DJ 672 C vor începe pe data de 18 martie și se vor întinde pe o durată de opt luni.

Zona izolată atrage tot mai mulți vizitatori, deși în trecut șoselele erau destinate, în special, transportului cărbunelui și pietrei.

”În prezent, starea tehnică a drumului judeţean este una precară, cu structura de rezistenţă alcătuită din straturi din materiale granulare extrem de diverse, unele contaminate pe întreaga lungime cu argilă, dispuse direct pe terenul de fundare.

Pietruirea se prezintă într-o stare tehnică rea, cu defecţiuni frecvente şi pe suprafeţe extinse, cu o parte carosabilă redusă, cu taluzuri afectate de fenomene de eroziune sau cu materiale care curg de pe versant, fără dispozitive de asigurare a siguranţei circulaţiei”, au transmis reprezentanții CJ Hunedoara, potrivit Adevărul.

×
Subiecte în articol: drumuri montane constructii Hunedoara
Parteneri
Schimbare importantă pentru călătorii ce trec prin Gara de Nord
x close