Antena 3 CNN Actualitate Media Tot mai mulţi români sunt alături de Antena 3

Tot mai mulţi români sunt alături de Antena 3

Tot mai mulţi români sunt alături de Antena 3
01 Sep 2014   •   17:38

În luna august, ~ 3.000.000 de telespectatori au urmărit cel puţin un minut din programele Antena 3, conform cifrelor oferite de Kantar Media, pe targetul 18+ urban.

La nivelul întregii zile, Antena 3 a înregistrat o medie de 2,5 % rating şi 11,4% cotă de piaţă, şi o creştere a ratingului de 79% faţă de august 2013, fiind lider pe segmentul de ştiri şi pe locul al treilea în piaţă.


 

În prime time, când la Antena 3 s-au urmărit emisiunile „La ordinea zilei cu Dana Grecu şi Radu Tudor”, „antena3.ro/emisiuni/Subiectiv/" title="subiectiv">Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu”, „Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea”, „În gura presei cu Mircea Badea”, dar şi „Dincolo de ştiri cu Cristina Ţopescu”, „Q&A cu Alessandra Stoicescu”, „Panorama cu Oana Stănciulescu”, „Punctul de Întâlnire cu Radu Tudor” (în weekend), postul nostru de ştiri a obţinut o medie de 4,6% rating şi 11,3% share, având o audienţă dublă faţă de luna august a anului trecut.



Dimineaţa, intervalul 6-10, când Antena 3 a difuzat „Ştirile dimineţii cu Nadina Câmpean şi Marius Ioniţă”, dar şi Ştiri de weekend prezentate de Ela Crăciun, ratingul postului a crescut cu 30 de procente, faţă de aceeaşi luna a anului trecut.

În Day Time (10-16), intervalul programelor „Previziunile zilei cu Sabina Iosub”, „Se întâmplă în România cu Maria Coman”, Ştiri 12,  Ştiri 14, prezentate de Mihaela Bîrzilă, Laura Nureldin şi Lorena Burlacu, „Esenţial cu Alina Petrescu” (15:00), dar şi „News Magazine cu Andreea Stroe” şi „Ediţie de weekend cu Ioana Răduca şi Cătălina Porumbel” (în weekend), Antena 3 a înregistrat o creştere de 44%, faţă de august 2013.

De asemenea, în intervalul 16-19 (Access), când la Antena 3 au putut fi urmărite emisiunile „Esenţial cu Alina Petrescu”, „100 de minute cu Alessandra Stoicescu”, Ştiri 16, Ştiri 18, „Ediţie de weekend” (17:00) şi „Secvenţial cu Adrian Ursu”, audienţa Antena 3 a crescut cu 88 de procente.

În clasamentul celor mai urmărite emisiuni difuzate de posturile de ştiri, Antena 3 a condus detaşat prin numărul de poziţii ocupat, „Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea”, „Q&A cu Alessandra Stoicescu”, „Ediţie specială”, „În gura presei cu Mircea Badea” şi „Punctul de Întâlnire cu Radu Tudor” alcătuind top 5 programe cu cel mai mare rating.



De asemenea, toate emisiunile Antena 3, difuzate în luna august, au câştigat competiţia cu programele direct concurente în proporţie de 100%, ceea ce înseamnă că au fost preferate de publicul fidel posturilor de ştiri la absolut fiecare difuzare (leadership).

Copyright ARMA DATA.

Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.

 

×
Subiecte în articol: antena3 lider de audienta
Parteneri
Mircea Badea a dezvăluit cine este modelul său în viaţă
x close